When it all falls down, the only way is up.

God eftermiddag på Er, eller snarare mer framåt kväll skulle jag nog säga nu när min blick sneglade mot klockan.

Jag sitter här i min lilla lya och är rätt så trött, denna ständiga trötthet. Lyssnar på min playlist "höstlöv" med bl.a mumford and sons, veronica maggio och SIA, det hjälper mot tröttsamma dagar.
Jag har jobbat från tidigt imorse och slutade strax efter 13, gäsp. Tog mig en uppfriskande promenad och rensade tankarna, handlade lite mat och åkte hem.
Väl hemma tog jag mig en rejält god latte på sojadryck och klickade upp boplats.se. Jag har gett mig fan på att lyckan är på min sida och jag ska få ett förstahandskontrakt inom en snar framtid. Visst är jag jätte nöjd med lägenheten jag bor i nu (andrahand) och att jag ens är kvar i Göteborg. Men vem saknar inte friheten med att kunna inreda som man vill? sätta upp en tavla och sedan ångra sig. Ha regnbågens färger i badrummet. Köpa gigantiska lampor. måla taket rosa. Nej men Ni förstår haken och vart jag vill komma. Min hunger är stor och inspirationen spirar!

Nåväl, åter till  verkligenheten. Helgen har bestått utav jobb och min mor var på besök för lite relax samt höstmarknad i Haga. Det var mysigt och vädret har verkligen varit underbart,har nästan velat kasta mig in i en stor lövhög, men ångrat mig då många hundar gillar att släppa en korv där...
Jag kommer jobba enda fram till Fredag sen är jag ledig hela helgen, wihoooo!

Puss och kram skumbanan
Fredagens outfit.
Lunch på Le petit café i Haga.
Höstigt men oh så härligt.
På min promenad tidigare idag. Ibland vill jag inte sluta gå.






Namn:
jag är stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

dina ord:

Trackback
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
RSS 2.0_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _