Olika nyanser utav mig och mitt 2012 och mina vänner.

Del 1.
Såhär såg jag ut i Januari. Blond och lugg, fint svall.
Hade ring i näsan och posade framför spegeln som aldrig förr.
Geraldine kom  och hälsade på mig i min gamla lägenhet och vi festade.
Tuff och jävlig början av våren.
färgade håret...
blev mörkt och nästan lila...
mörkt och lugg.
Började jobba på espressohouse och skar mig första veckan.


EMO...
skulle ut på krogen i min hem by.
fina gamla vänner!
syster fyllde år i April.
jag och fanney åkte med upp till stockholm och såg när min mor tävlade.
det blev helt okej kvälls väder så man kunde sitta ute!
jag gick på afterwork med jobbet!

I maj kunde vi grilla ute för första gången!
Vi jobbar hårt på jobbet, med min gamla kollega Elin.






Namn:
jag är stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

dina ord:

Trackback
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
RSS 2.0_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _