Ibland gör man rätt, ibland gör man fel...

...lev med det.

God kväll... eller ja, egentligen blir det väl god natt för min del. Ska krypa ned under täcket i hopp om att få en något så när sömnrik natt, jämfört med gårdagens då jag bara låg och vred mig och kollade på klockan.
Vad jag och min "mörbultade" kropp behöver är en skön massage och lite kittlande på ryggen tills man ljuvligt somnar in.. Haha, bara önsketänkande. Får försöka åstadkomma detta på egen hand med en borste eller något dylikt...

Well, duschade innan och fann nya märkliga blåmärken på min kropp. Det krävs EN enda utgång, onykter eller ej, för mig att skada min kropp. Är jag inte tuff så säg?

Pussilago på Er och sov sött, njut utav bilden och tyck synd om mig.







Namn:
jag är stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

dina ord:

Trackback
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
RSS 2.0_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _