Pauline goes straight edge?!

Hey mina godingar!
Hittat hit igen i vanlig ordning? Ni ska inte tro att det undgår mig hur mycket Ni vill snoka, hehehe.

Well de två senaste helgerna ar jag varit ett riktigt offer! Ensam_tjej_90 söker vänner, typ.
Inget kul har hänt och inte en djävul har bjudit in till kalas, riktigt dålig stil.
Jag har istället proppat i mig massa onyttig mat - hemma hos mor och far. Cravings for alcohol!
En riktig jävla no lifer.

Jobbar gör jag fan inte heller. Har istället möblerat om min etta samt klippt lugg igen.

Och alla ni jävlar där ute, skyll er själva att ni inte bokade upp min tid i helgen. För nu har jag 3 fina helger med jobb att se fram emot, kyss på den du!

Efter detta kommer jag inte veta vad alkohol är. NOOOOOOOOOOOOOOO! :|







Namn:
jag är stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

dina ord:

Trackback
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
RSS 2.0_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _