En liten smak utav västkusten



Tog tag i mitt liv och bestämde mig för att ta en promenad i den svala kvälls solen.
Jag gick en lång promenad på ca 1 h och 15 minuter till Saltholmen - satte mig på en klippa i båthamnen och bara blickade ut. Just i den stunden kunde jag inte varit lyckligare, jag älskar Göteborg och allt staden har att medföra.

Jag glömde alla mina bekymmer. Men, så dök det upp någon slags känsla. Kan nog beskriva känslan som - saknad. En varm hand i min, en kyss på halsen och en varm kram... med det så skulle stunden vara perfekt.

Åter till livet och verkligheten igen - jag är rätt nöjd med det liv jag har.



Postat av: mammi

Så fint Polly!

2012-06-13 @ 19:34:27



Namn:
jag är stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

dina ord:

Trackback
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
RSS 2.0_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _