My home...kind off.

hey.
Tänkte jag skulle visa hur mitt vardagsrum ser ut. But remember, jag är singel, ung & fattig.
Fast jag tycker dock min säng ser sexduglig ut - fast då var vi ju där, jag är singel.


Annars händer det inte mycket i min vardag, lite jobb då och då. Försöker avvänja mig från alkohol allt för ofta - vilket jag misslyckas med, eftersom det är vad mina sista pengar gått åt de senaste veckorna.
Röra på fläsket har jag även försökt börja med, förutom att jag inte tränat ett piss denna veckan + en vardagsfylla.
Vi kan väl allihopa komma fram till att jag är jävligt duktig på att misslyckas.

Faaaaast vem bryr sig? Im sexy and I know it.







Namn:
jag är stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

dina ord:

Trackback
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
RSS 2.0_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _