Thoughts...

Hej!
Det händer inte mycket i mitt liv så att säga. Jobbar lite, har ont om pengar och min katt har flyttat ifrån mig...
Jag vet att ni säkert redan slutat läsa-men bloggen är ju trotsallt till för mig att skriva av mig och dela med mig av saker jag tycker är intressant.
Jag är en stark människa, försöker leva livet fullt ut varje minut om man säger så. Par, sambo , familj ligger långt fram i mina framtidsdrömmar. Men så vad är då mina framtidsdrömmar egentligen? Jag vet inte.
Ibland är det tillåtet att tycka synd om sig själv, gråta för minsta lilla och skylla på mens, deppa med nerdragna persienner.
Vilken pissblogg, tänker ni. Jag kan inte annat än att hålla med.
Kaffe.nu







Namn:
jag är stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

dina ord:

Trackback
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
RSS 2.0_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _