Bite the bullet.

Kram!
Söndag igen, idag ingen bakfylleångest. Helgen har varit riktigt bra faktiskt, vädret har varit toppen alla dagarna och jag har fått lite färg, gillart.
Fredagen spenderades i Göteborg med mor, vi shoppade och åt gott. På kvällen blev det grillat & mys borta hos grannen och sen drog jag som sagt på en spontanutgång. Kan ta och tala om att JAG denna kväll har fått rödvin på mina vita converse...
Lördagen blev det grillat & solning hemma hos oss med släkt & vänner. Sen for jag ju till Annie & Putte där även Fredrik befann sig. Vi käkade gott och satt och tjötade och hade det allmänt mysigt. Strax före tolv får vi för oss att spontant åka ner till  Varberg - vilket vi gjorde - vi gick en runda runt fästningen och bara njöt av en skön sommarnatt.

Idag har jag käkat en god frukost med Annie på hennes balkong sen åkte jag hem och här har jag solat i mängder. 

Nu blir det Bigbrother FINAL och jag är nervös.

(Laddar upp bilder från helgen efter Bigbrother)








Namn:
jag är stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

dina ord:

Trackback
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
RSS 2.0_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _