Nya tröjan.

Nämen hej på Er alla arbetslösa,studenter eller arbetare som kikar in!
Hoppas ni har en bra dag. Min har börjat helt okej iallafall - sol ute, kaffe + att min vän Natalie från Linköping hörde av sig och berättade att hon beställt biljetter hit ner för en liten mini semester, underbart! That make my day.

Jag ska eventuellt ner och träna sedan, behöver verkligen komma igång med det igen om man ska bli av med valfläsket och kunna visa sig på stranden 2011.

Just det, igår invigde jag min nya härliga tröja!


blog you later!



Postat av: emma

så fin! måste nog införskaffa mej en sån med i ngn fin färg :)

2011-01-20 @ 14:12:32
URL: http://emmagnussonn.blogg.se/



Namn:
jag är stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

dina ord:

Trackback
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
RSS 2.0_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _