Mitt 2010 i bilder - sista delen.


Natalie kom ner och hälsade på <3

Det gjorde även Fanney, så vi firade det med utgång!

I slutet av November flög jag & Fanney tillsammans upp till hennes hemstad Luleå

Vi firade hennes 21 års dag.

Träffade sköan människor, däribland Rakel & emma.

Det blev adventsparty hemma hos susanne & henke

Vi var snygga!

I december åkte vi även till Jul på liseberg såklart <3

Julafton firades hemma med min moster & hennes familj

Vi gick ut på Hotellet på juldagen - Timmy & Issa <3

eric & Levin bl.a

Till nyåret följe jag med timmy till Oslo!

Jag framför slottet i Oslo

Jag på självaste nyårsafton ^^,
'
Timmy & hans mycket trevliga vän Mikael

Timmy & mikaels vän Jens var rolig!

Timmy, Mikael & jag vid tolvslaget.

Nu är det ett nytt år och nya möjligheter - jag hoppas innerligt att detta blir så mycket bättre år än förra året!






Namn:
jag är stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

dina ord:

Trackback
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
RSS 2.0_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _