Mitt 2010 i bilder - Del 3.


I Augusti hade Johanna & hennes far födelsedags fest ihop.

Jag och timmy var inne på kulturkalaset och lyssnade på timo räisänen <3

Timmy hade 20 års bjudning

Sebastian var en utav de fina nya människor jag fick träffa då

Elin var också en sjukt skön tjej jag lärde känna

Jag och Sebastian

Vi alla åkte in till göteborg -fikade, åt sushi & avslutade med ett par öl ute.

Min systers dotter Vanessa fyllde 1 år!

Fanney kom ner och hälsade på = galen utgång i göteborg.

det var återträff på gården jag jobbat som lägerledare på.

Viktor var en utav lägerledarna :)

Några utav barnen på återträffen

det var fest hos issa och jag träffade Minna igen <3

Hugo var en skön typ på festen!

Kräftskiva hos Susanne & Henke

Tjejmiddag + utgång

Grabbarna på krogen!

Tjejmiddag och sminkparty hos Veronica i Göteborg (jag ser förjävlig ut här, inte alls nöjd med sminkningen)

Latjolajbans på Hotellet mef fina flickor!

Jag & annie fick för oss att gå ut ihop en kväll - allt händer ALLTID inne på toa ^^






Namn:
jag är stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

dina ord:

Trackback
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
RSS 2.0_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _