Mitt 2010 i bilder - Del 2.


Tjejmiddag hos Annie igen i Maj

Då var dresscode något svart upptill, vackra var vi!

Jag,Johanna & Emil på en liten promenad

Älskade vännen Natalie tog studenten i Juni

Kärlek <3

Jag började jobba som lägerldare

Min första lägergrupp

Efter ett tag som lägerledare visste man inte vad man gjorde eller sa - jag och Carro flippade ur.

Midsommarafton blev även 50 års firande för min mors kusin.

Fint i Mariebergsparken på Midsommar

Älsklings Timmy var hemma över sommaren <3

Vi gick på Gothia cup ihop

Jag fyllde 20 i juli

Och firade det med FEST!

Timmy & Tom (en ny vän under våren) på min 20 års fest.
I Augusti åkte vi en vecka till en ö i Göteborgs skärgård och hyrde en stuga.

Oerhört vackert där!

Sommarfräsch påväg in till stan från ön.

Timmy kom och sov några nätter på ön

Jag och mamma lunchade på en fin restaurang en dag under veckan

Vanessa,Josse & Vincnet några dagar innan hemresan från ön.



Postat av: Matilda Sandén

Du har en väldigt fin blogg måste jag bara säga =)

2011-01-07 @ 14:17:19
URL: http://mmatilda.com
Postat av: Fanney

är inte det mitt linne, där ni sitter på ön, när du är sjukt söt (fast de sista är du alltid =D)

2011-01-07 @ 15:54:57
URL: http://fanneyebba.blogg.se/



Namn:
jag är stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

dina ord:

Trackback
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
RSS 2.0_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _