Mitt 2010 i bilder - Del 1.


Susanne, Nathalie & jag Nyåret 2009-2010

Nyårsafton hemma hos susanne och henke

Första tjejmiddagen,hemma hos Annie.

Jag och johanna på första tjejmiddagen

Jag & söta annie även här första tjejmiddagen

Lite fest hemma hos Annie & Putte, Gerra kom dit.

I början av Februari åkte jag till paris med min moster.

Paris

Moster i Paris

Jag på Susannes 19 års fest/utgång

Jag & susanne innan hennes 19 års utgång

Innan utgången

Issa hade 20 års party!

det gick vilt til kan jag loval
Sen i Mars firade vi Annie 20 år (detta bara några dagar efter det tagit slut mellan mig och mitt ex Jens)

Vi firade Annie hemma hos Linus.

Här i början av April var jag & Johanna ute och gick endel med hennes son emil.

Johanna hade middag och sminkparty

Johannas middag

Vanessa & Vincent i slutet av April <3

Fortsättning följer.



Postat av: Isabellen

Mitt 20års party var grymt!

2011-01-06 @ 15:19:01
URL: http://nikotindamen.bloggplatsen.se
Postat av: Annie

Häääärliga bilder =) Men är du säker på att bilden på dig, mig o gerra är 2010? :S

2011-01-06 @ 16:11:50
URL: http://hallonflikka.blogg.se/



Namn:
jag är stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

dina ord:

Trackback
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
RSS 2.0_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _