Latte morgon.


God morgon, eller god brunch på er rättare sagt!
Här sitter jag och avnjuter en STOR kopp kaffe och ett par goda knäckemackor, kan det bli bättre? Ja, att jag även sov till klockan elva och att jag mår mycket bättre idag än igår. (ser lite suddigt, men det måste vara tröttheten, hihi)
Idag är jag för tillfället officiellt arbetslös. Vad hittar man på? städar, letar meningslösa jobb på arbetsförmedlingens hemsida, tar en dusch, låtsas ha pengar och shoppa på nätet?
Nej, men saken är den att jag är så himla arbetsvillig. Jag jobbar hellre mycket än att sitta hemma en längre tid, det rycker i arbetsnerverna. Och det är ju dessutom sjukt skönt att veta att man får lön...

Nu ska jag iallafall börja med att läsa lite bloggar.

Take care!
Pauline



Postat av: Nathaliie-Mamma till Filip

Men de är ju mycket roligare och jobba än o sitta hemma! Längtar som tusan tills jag ska ut o jobba .. Där emot är de inte helt fel o sitta hemma o nät shoppa heller! Jag är ganska bra på de faktiskt ;)



Kram

2011-01-18 @ 12:28:56
URL: http://NathaliieBy.blogspot.com



Namn:
jag är stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

dina ord:

Trackback
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
RSS 2.0_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _