Feelin so fly like a G6!

God eftermiddag folks!

Har ni en chill dag? Jag jobbade ca 3 timmar imorse, sen tog jag en nyttig promenad till centrum, solade en kvart och mötte sedan upp min syster. Blev inte så mycket mer än en trotsig Vincent och en snabb men helt okej fika, haha.
Någon viskade till mig att det är trettondagsafton idag, och att det det tydligen ska firas - jag menar, är det fest då?! Hallå, jag har ju faktiskt jobbat idag, det känns ju orättvist på något vis. Mina partynerver börjar faktiskt bli rätt rastlösa dessutom!






Postat av: Annie

Ser framemot ditt 2010 i bilder ;)

2011-01-05 @ 19:16:42
URL: http://hallonflikka.blogg.se/



Namn:
jag är stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

dina ord:

Trackback
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
RSS 2.0_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _