Boråset.

God kväll mina vänner!

Har ni haft en bra start på veckan?
Jag har haft en konstig dag kan man säga. Min syster ringde mig imorse och undrade om jag ville med henne och barnen in till Borås för lite shopping, kul tänkte jag och tog bussen ner för att möta upp dem. Väl inne i Borås började jag bli illamående och känna mig lite konstig (precis som igår - hmmm inte fortfarande väl?). Kom med tiden att tänka på att i lördags natt gick jag ur en bil och det råkade vara glas halt och jag flög i backen och slog i huvudet, hårt. Hade tagit några öl så skrattade mest då, senare spydde jag och ja igår mådde jag skit då. Så har eventuellt dragit på mig en lindrig hjärnskakning, typiskt mig...
Fick iallafall köpt mig en ny stickad tröja, skit snygg och jag är nöjd.
Nu ska jag strax lägga mig i sängen, mysa och sova länge imorgon.
Kram från mig



Postat av: Josse

Apsnygg! Hoppas huvudet blir bättre, ska inte ringa imorrn :P

2011-01-17 @ 20:47:38
URL: http://josieme.blogg.se/



Namn:
jag är stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

dina ord:

Trackback
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
RSS 2.0_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _