Bo på IKEA?

Tjing.

Sitter här, tjock och jävlig efter att ha tryckt i mig gårdagens tacos - fortfarande lika god dock. Är sjukt trött efter en hel dag på IKEA med min mor & min syster med barnen. Sjukt billig och najs mat där ju och dessutom finns det en avdelning för allt. Hur skulle det vara att bo på IKEA? Man kan plugga på något kontor (det finns ju lixom tiotals exemplar), chilla i ett utav alla mina snyggt designade vardagsrum, ta en dusch eller ett bad i ett lyxigt badrum och tillsist sova i en stoooor och skön säng! - Bäst utav allt, jag kan byta till en annan säng när jag vill. Det hade ju inte varit helt fel att dra dit alla fina människor man känner och bo där med dem och ha lite feta fester ibland. Eller vad säger ni, dålig idé?

Nej, nu ska jag ta och leta upp lite varmvatten här hemma och förhoppningsvis få mig en dusch.

Ha det!





Bjuder på en julbild ;)



Postat av: Angelica - Gravid v32

Haha, man lär ju ha sängplats för alla iaf ;) Kan man däcka var man vill hihi

2011-01-04 @ 21:25:24
URL: http://mariaangelicasofia.wordpress.com
Postat av: Angelica - Gravid v32

Haha, man lär ju ha sängplats för alla iaf ;) Kan man däcka var man vill hihi

2011-01-04 @ 21:26:16
URL: http://mariaangelicasofia.wordpress.com
Postat av: Anonym

Fiiiin!!!!!

2011-01-05 @ 14:52:23



Namn:
jag är stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

dina ord:

Trackback
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
RSS 2.0_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _