Bäst!

God kväll!
Här sitter jag hos min syster, igen. Var ju här hela dagen igår och hade det mysigt. På kvällen åkte jag på mys/filmkväll hos min bästa Annie. Vi frossade i tacos, tjötade som aldrig förr & lyssnade högt på musik! Efter en lång middag så lyxade vi till det med ett par drinkar och godis & cips, så himla gott för jag brukar inte käka det så ofta. Drinkar händer ju att det slinker ner titt som tätt, hehe.
Kvällen blev sen och tillslut bestämde vi oss för att se på en film - vi bäddade ner oss i soffan och satte på en komedi. MEN efter tio minuter var jag så trött så ögonen gick i kors, jag somnade, men vaknade till lite då och då när sötfian Annie skrattade åt filmen, hihi.
Idag åkte jag med pappa, syyran & barnen när de åkte skridskor och eftermiddagen har spenderats här hemma hos min syster då. Övernattar här då jag ska till arbetsförmedlingen imorgon och det ligger inte alls långt här ifrån.

Ha en fortsatt mysig söndag kväll!

Bjuder på en cambild jag tog här igår ^^,




Postat av: Annie

<3

2011-02-04 @ 12:09:59
URL: http://hallonflikka.blogg.se/



Namn:
jag är stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

dina ord:

Trackback
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
RSS 2.0_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _