Renoverings projekt - Be kind rewind.

God kväll vänner.
Här sitter jag med vit målarfärg på fingrarna och lyssnar på lite kapten röd.
Jag har börjat måla min mormors gamla sängstomme vit, tänkte göra den lite shabby chic. Ska ha den i mina nya lägenhet. Eftersom det är en etta vill jag ha den så ljus som möjligt (var och valde en vit fin tapet idag) med svarta & färgglada detaljer.
Jag gillar att man tar gamla saker och förnyar dem och att det är min mormors är fint, hon dog nämligen när jag var nyfödd.




Postat av: Mikael

Hej!

(ursäkta stalkingen, jag ramlade in här av en slump)



Hur gör du får att få färgen på sängen att se sådär snyggt sliten ut?



Mvh



Mikael

2011-08-25 @ 19:01:27



Namn:
jag är stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

dina ord:

Trackback
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
RSS 2.0_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _