Today.

Tjena!
Idag är det pissväder, och ska tydligen bli det hela veckan. Hipp hipp hurra för mitt humör denna veckan!
Efter jobbet idag så drog jag ut i regnet och mötte upp min syster, vi tog en snabb fika på skrädderiet. Sen tog jag bussen hem och vet ni vad jag gjorde sen? Jo jag fotade min outfit lite åt er, snällt va, haha. Nej men jag vet ju att ni älskar när jag tar super kvalité bilder med min cam så hoppas ni blir glada nu.
Jag är fattig och saknar massa människor, timmy & fanney t.ex? vart håller ni hus när jag behöver er som mest...



kläderna har jag köpt nånstans, tror inte ni vill veta ändå.

Kyss på rumpen!



Postat av: Angelica - Mamma till Moa <3

Ja vi får försöka planera en dejt en dag vännen :) fast du hade inte behövt köpa nått, hihi!

2011-04-05 @ 17:45:15
URL: http://mariaangelicasofia.wordpress.com



Namn:
jag är stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

dina ord:

Trackback
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
RSS 2.0_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _