Pissdag!

H.....
nej idag har varit en sån jävla dålig dag så jag bjuder inte ens på ett hej, sådeså. Jag har varit ännu sämre idag (min syster trodde jag höll för näsan när vi talade i telefon förut...) och fru lingon kom och hälsade på igår, jag hälsade henne självklart hjärtligt välkommen - I HELVETE HELLER! Detta förstör mina fina helgplaner, försenad födelsedags present till syrran = överraskning på okänd ort imorgon samt att valborg firas i Göteborg med snygg Fanney!
Nehe du nu är det dags för knark i stora mängder för jag ska vara pigg!

Kyss mig.



Postat av: Lina

Har också haft en helvetes dag..

2011-04-28 @ 23:29:47
URL: http://thelizy.blogg.se/



Namn:
jag är stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

dina ord:

Trackback
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
RSS 2.0_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _