Bra söndag - helt enkelt.

God kväll mina vänner!
Har ni haft en bra helg, utvilad eller en tung hängande bakfylla över er? Det sist nämnda brukar jag vara van vid, men icke idag ser du.
Min helg har varit riktigt bra - den bestod iprincip bara utav massa mys, men sånt gillar vi ^^.
Idag har det varit bästa vårdagen hittills i år, jag slängde på mig mina solbrillor och invigde mina converse idag & tog bussen ner till syrran. Där blev jag bjuden på en oerhört god räktoast och efteråt blev det hallonpaj, mumma. Efter lite chill i solen och bus med barnen åkte jag & mamma därifrån, väl hemma satte vi igång grillen och jag gjorde en krämig pastasallad. Unnade mig även en god folköl i kvällssolen.
Jag måste erkänna, att livet är rätt najs ibland ändå.

PEACE!







Namn:
jag är stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

dina ord:

Trackback
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
RSS 2.0_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _