New shoes and.... hell yeah i'm happy!

Hej folks!
Jag är jätte glad, för denna dagen har verkligen varit på min sida visade det sig. Och visst kan det få vara min tur någon gång?
Det började iallafall med jobb. Efteråt åkte jag och mumy och kikade efter skor, jag letade efter ett par höst kängor och jag ville inte köpa några förens jag var säker på att jag inte hittade bättre, hehe. Medan vi åkte runt i bilen fick jag ett samtal, då fick jag reda på att jag var erbjuden jobb i ett förskolekök som jag vikarierat i rätt så mycket (och dessutom strom trivts i). Det gällde då jobb 50 % och alltså vikariat en längre tid framöver. Jag blev jätte glad och börjar redan nästa Måndag. lyckligt va?

Här har ni mina två par nya skor.


Det fick bli nya uggs också ;)


Kyss på Er!



Postat av: Nathalie - Mamma till Filip

Åh Pao, va fina dom skorna va! Va gav du för dom, dom svarta? :)



Hoppas allt är bra med dig..



Kram

2010-10-06 @ 16:15:57
URL: http://nathaliieby.blogg.se/



Namn:
jag är stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

dina ord:

Trackback
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
RSS 2.0_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _