Lovely day <3

Kram!

Idag har jag haft fullt upp hela dagen.
Det började med att Susanne hämtade upp mig tjugi i nio, då vi for gemensamt till en arbetsintervju som vi båda blivit kallade till. Kändes riktigt bra för min del, de ska nu överlägga och se om man får komma till en djupare intervju.
Efteråt åkte jag och mötte upp Johanna, vi åkte och käkade brunch och gjorde sedan lite ärenden, jag köpte även en ny mascara.       
- Max factor 2000 calorie
Vid kl 14 åkte vi och hämtade hennes son Emil på dagis, sen for vi för att hämta upp Annie för att sedan åka vidare mot Varberg. Som tur var fick vi ett underbart soligt väder idag, lycka!
Vi fikade på Espresso House och kikade i lite affärer, jag fick köpt ett par ljus beiga jeans leggins, hett nu i höst!
Tackar mina tjejer för en underbar dag <3

Nu, BILDBOMB!

Puss på er






Postat av: Isabellen

Den andra bilden ovanifrån på dej i svartvitt var JÄTTE fin :)

2010-09-28 @ 21:04:18
URL: http://nikotindamen.bloggplatsen.se



Namn:
jag är stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

dina ord:

Trackback
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
RSS 2.0_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _