"Last chance for one last dance"


This time, This place
Misused, Mistakes
Too long, Too late
Who was I to make you wait.


Jag längtar efter helgen.
Idag har jag jobbat. När jag gick hem från bussen kom det en taxi jävel som självklart gav mig en fet dusch. Tack, nu slipper jag duscha idag!
Det känns verkligen som att allt är på min sida.
När jag kom hem så slängde jag på mig myskläder och tände ljus på hela nedervåningen, mysfaktor CHECK! ser det inte ljuvligt ut på bilden?
Vad gör man inte när man inte har någon partner att kramas med?

Jag har förövrigt kommit fram till vilket parti jag ska rösta på till valet.

Puss på dig, puss på mig!



Postat av: Isabellen

Din kamera är mega bra :)

2010-09-01 @ 19:29:43
URL: http://nikotindamen.bloggplatsen.se



Namn:
jag är stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

dina ord:

Trackback
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
RSS 2.0_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _