Jag har tagit mig en dusch.


Fy fan vilken intressant information, åh ni ville verkligen veta! haha.
Här bjuder jag dessutom på en oerhört vacker (not) bild på mig, men va fan, visst är den cool?! Tycker jag fick till det där, och min kamera is awesome.
Jag jobbar och traskar runt som en liten robot, låter mina sinnen flyga iväg till helgplaner ibland, men oj så farligt. Gäller att hålla sig till jobbet och bara sukta efter vad som helgen har att bjuda på!
Har ni några intressanta planer? BERÄTTA!





Postat av: Isabellen

Himlans fin bild :)

Jag ska vara hos mami hela helgen <3

2010-09-22 @ 21:54:03
URL: http://nikotindamen.bloggplatsen.se



Namn:
jag är stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

dina ord:

Trackback
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
RSS 2.0_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _