You're perfect just the way you are!

Hej på er gott folk!
Hoppas ni har en mysig söndag, så som söndagar ska vara. Mys med någon man håller kär, kolla på någon film eller bara ta en höspromenad i skogen!
Jag tänkte hålla mig kort och bjuda på min hleg i bilder istället, det blir väl bra?
I fredags var jag hembjuden till Annie där vi hade en otroligt trevlig kväll med spel och mycket skratt, igår fyllde min mor som sagt år då vi åt gott och myste, på kvällen fixade jag hår och la make på min syster som skulle ut på festligheter.


Grannen Annika hängde med på lite spel & öldricka!

Här kan vi se ett typiskt tecken på att kort på mig och putte alltid blir "tråkiga", jämför med Annie & Niklas här ovan.

Annie har något jag beundrar...

Annie fick skrattanfall medan hon ut en bulle, så sött!

Både jag & min syster blev nöjda med resultatet!



Det var det, ha en fortsatt bra dag!



Postat av: julia of sweden

Hejj Söt Blogg !

Kika gärna in på min blogg där jag nu har en tävling ;)

Du har chansen att vinnna, och få över 200 nya läsare till din blogg.

Kram !

2010-10-17 @ 18:08:40
URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/
Postat av: Josefin Bellini

Svar: Oh, tack! Jo, men det är så tråkigt att man inte kan lägga ut så man ser hela bilden utan massa text på, utan att folk ska sno o säga att "detta har jag gjort". Man blir lite arg :P Hallå, jag blev jätte gottesugen nu efter o ha kollat på dina bilder här! haha

2010-10-17 @ 19:03:08
URL: http://minibellini.blogg.se/
Postat av: Annie

Vilka härliga bilder och vad bra det känns att vara beundrad ;) Jag håller med dig, det är alldeles för lite pao i min vardag!! Och tyvärr ORKAR jag inte blogga mer :P Sorry!! Puss och kram till dig min älskade vän <3

2010-10-17 @ 23:13:44
URL: http://hallonflikka.blogg.se/
Postat av: love&peace

Kakan med glasyr på såg god ut^^

2010-10-18 @ 11:30:06
URL: http://loveandpeace.blogg.se/



Namn:
jag är stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

dina ord:

Trackback
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
RSS 2.0_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _