Tuesday - 26/10 - 18:00.

Hej allihop!
Jag är mätt och belåten. Lagade en pasta rätt med laxsås och det satt inte helt fel i mina smaklökar om jag får berömma mig själv ^^
Det var kanske inte riktigt min dag på jobbet idag - jag brände gröten i kastrullen, jag blev sen med salladen så maten blev försenad, jag förstöde en mixer så plasten flög åt alla håll. FAIL!
Det var skönt att sedan sluta och komma ut i ett underbart soligt höstväder! jag mötte upp syster och hennes barn, vi gick och köpte skor till Vincent och bara promenerade runt och pratade, oerhört uppskattat!

Jag har fått någon slgas inflammation i ögonvrån, gör piss ont... jefla bajs också.
Så inga kort på mig denna veckan!
Synd för er eftersom jag är så schnygg...


Titta, titta! titta vad gott det ser ut.



Haha är bara tvungen att ladda upp en bild på den oerhört fula BARN LEKSAKS DOCKAN jag & min syster hittade i affären. Snälla nån, det är ju en HOR DOCKA! stackars små flickor som får leka med sånt.



Kyss mig och ha det bra!



Postat av: lovisa

sv: vsg och tack så mkt!:)

2010-10-26 @ 19:36:20
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Josse

Och den säljer dem på ICA dessutom! :O

2010-10-26 @ 20:12:57
Postat av: Annie

Nämen fy faan!! Vad är det för jävla dockor dom säljer och vem köper dom?

2010-11-03 @ 22:27:48
URL: http://hallonflikka.blogg.se/
Postat av: Annika

Hallon, fy f-n sicken docka.

Den måste ju man kunna anmäla..som ett stötande objekt. eller?

2010-11-04 @ 19:41:41



Namn:
jag är stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

dina ord:

Trackback
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
RSS 2.0_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _