Torsdag and I love it!

Tjosan i trosan!
Idag har jag haft en najs dag. Jobbade till halv tolv, sen åkte jag och klippte till mig hos frissan & jag blev nöjd. Mötte sedan upp min dejt Johanna, vi fick med oss två "ragg" och drog på fik. Fick köpt mig svarta strumpbyxor till morgondagens fest outfit, för imorgon ska här skålas så det står härliga till. TJEJKVÄLL!

Ville bara tala om att jag tycker det är dags för min fis Fanney att ta sig hem från mallorca och anlända Sveriga, så man slipper oroa sig för att hon ska bli kidnappad av någon snygg norsk eller något liknande...


fucking old pictures på oss (fis fanney & jag):



Postat av: Annie

Där var ju min nuvarande jacka :P

2010-10-20 @ 18:52:14
URL: http://hallonflikka.blogg.se/



Namn:
jag är stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

dina ord:

Trackback
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
RSS 2.0_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _