Tack för fikat!

Oh yes my dear, idag efter jobbet mötte jag upp min syster med barnen och sedan gick vi och tog en fika, min syster var snäll och bjöd en fattig själ som mig. Men nästa vecka trillar cashen in!

Jag är sjuuuuuukt shoppingsugen, vill köpa massor med nytt. Jeans, skor, toppar, stickade tröjor, sjalar, accessoarer YOU NAME IT! Får nog flirta lite med syrran och se om hon vill med in till Göteborg någon dag i nästa vecka...

Ikväll hade jag tänkt skita i att sitta fastklistrad framför Facebook & alla de bloggar jag följer, för att istället krypa ner under täcket och en mysig filt och sätta på en film... men vilken?! Ge mig ett tips! Så får vi se om den finns i min samling, haha.


Jag blev just väldigt glad, för jag kom på att min älskade Timmy kommer hem imorgon och stannar till Söndag! Yipiiiiie <3






Namn:
jag är stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

dina ord:

Trackback
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
RSS 2.0_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _