Sweet dreams.

Hej mina kära!
Här råkade det vara tomt, men igår var jag faktiskt och shoppade röven av mig. Så då fick man prioritera - BLOGGEN - SHOPPA ? SHOPPAAA!
Köpte en ny blus, hygien artiklar, lite julklappar (är det för tidigt måntro?) och ett underbart nytt bäddset i det underbara materialet Satin. Till detta köpte jag även en prydnadskudde som blev pricken över "i" i min säng.
Titta och njut!


Förstår ni nu att jag sover som en prinsessa?

Och ja, någon viskade i mitt öra att det är helg imorgon. Vad hittas då på mina busfrön?
Själv är jag bortbjuden på middag hos en kär vän imorgon och på lördag hoppas jag på utgång, vi får hålla tummarna på att planen håller!

Nej nu ska jag hoppa in i duschen - See ya there!



Postat av: Josse

Superfint!!!

2010-10-28 @ 22:09:32



Namn:
jag är stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

dina ord:

Trackback
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
RSS 2.0_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _