Min visit i Västervik.

Hej alla fina!
Igår var jag trött efter vår hemkomst, dessutom åkte jag och min mor och handlade mat nästan direkt. Så orkade helt enkelt inte tala om att jag levde eller lägga upp bilder, så jag bjuder på detta idag istället.

Just det, igår köpte jag nytt shampo & balsam, Tresemmé. Någon som testat det och isåfall är det bra?

Helgen var lugn och mysig, vi åt gott, pratade mycket och tog en liten tur på stan. Jag köpte inget annat än lite hygien prylar och smink ^^

Här har ni lite foton från helgen:
Smoothie från ett favorit ställe på A6 center i Jönköping.



Postat av: Isabellen

Vilken myspys helg :)

Har köpt franc provost (HAHAHA stavning, vet ej hur det stavas.

Men har inte prövat det än, tell me om ditt är bra :)

2010-10-04 @ 19:51:14
URL: http://nikotindamen.bloggplatsen.se
Postat av: Sebastian

Sv. Aw men tack söta!! (:

2010-10-04 @ 20:52:02
URL: http://Basc.se



Namn:
jag är stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

dina ord:

Trackback
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
RSS 2.0_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _