Did you give the world some love today babe?

Nu är jag hemma, blev en tidig kväll idag. (vilket som egentligen är ovanligt för mig en fredagkväll)
Var iallafall en oerhört trevlig middag och allt därtill var mys! Påväg hem sprang det ut ett rådjur framför bilen, fittifan men tack för skjutsen vänner ^^

Nu funderar jag på att tända massor med levande ljus och krypa ner i min nybäddade säng och slänga på en film, sällskapa?

Bilder kommer imorgon.

Nu får ni underbara camkort jag tog när jag kom hem nyss, flummigt jag vet, men den bjuder jag på!


Peace out!



Postat av: sebastian

sv. ah men gör som jag gjorde igår, film och mys! :*

2010-10-30 @ 13:27:18
URL: http://basc.se



Namn:
jag är stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

dina ord:

Trackback
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
RSS 2.0_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _