update from Luleå.

hello folks!

Im alive. Fastän resan hit inte började så bra. Påväg till flyget runt fem-sex på morgonen igår så halvvägs stannar vi för att tanka och när vi sedan ska åka igen - SÅ STARTAR INTE BILEN! Lite smått panik uppstår och min pappas första tanke - "Fråga mannen om ni får åka med honom!". Alltså fick jag och Fanney hoppa in i en okänd mans bil och åka med honom mot flygplatsen och dessutom kör han som en galning, vilken tur att vi överlevde.
Väl framme på flygplatsen gick allt bra och kaffe fick bli min bästa vän för tillfället för att landa på jorden igen. Sedan åker vi buss ut till flygplanet som var extremt litet, kändes som att åka buss till Luleå, fast ovan moln.

Framme i Luleå var det kallt,friskt och mycket fint. Me like a lot! och dagen spenderades lite på stan med fönstershopping och fika. Däckade i en oerhört skön säng tidigt och vaknade vid tolv idag, vilken skönhets sömn!

Denna dag har spenderats på leksaks affärer, systembolaget och diverse klädbutiker. Jag har köpt en snygg outfit inför morgondagen då vi ska fira Fanneys kommande födelsedag. Fanney köpte en really nice dress och en prinsess krona som ska bäras dagen till ära!

Nepp, nu ska jag vara social och spela spel med min kvinna och sedan drar vi ut och tar en bärs och chillar.

KYSSAR FRÅN NORRLAND










Namn:
jag är stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

dina ord:

Trackback
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
RSS 2.0_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _