There is nothing you can do that I have not already done to myself

hej hej hallå på er gäddhäng!
Då var det Söndag och ytterligare en helg har passerat förbi, utan att jag uppdaterat, igen. Men jag måste erkänna att det är positivt, för då vet ni att livet leker och jag är ute och festar som att morgondagen inte fanns!
För vem vill lägga sin fritid till att vara vettig? inte jag iallafall. Jag är 20 år och lever som en också. Sen får ni tycka och tänka precis som NI vill.

I fredags besökte jag min babe Nattis och vi bestämde oss för att gå ut (inget ovanligt). Kvällen blev - fylla, massa dans, porr & flirt! Låter det inte lockande så säg?
Igår så var jag och bakis myste med ******, sshhh!

Något fuckar upp min hals, stop doing this to me :|

Schnygga bilder bjuder jag såklart på.



Postat av: Isabellen

Nemen scott och sven :P vart var ni ?

2010-11-15 @ 19:05:59
URL: http://nikotindamen.bloggplatsen.se



Namn:
jag är stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

dina ord:

Trackback
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
RSS 2.0_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _