morgon?

God  morgon på Er alla kaffedrickande läsare!

Såhär tidigt och ännu tidigare egentligen, går jag upp om dagarna. Jag brukar oftast inte hinna med att gå in här, då jag snoozat för länge och får nästintill springa till bussen.
Just nu, just nu i denna sekund med morgonfrissen åt alla håll och med endast multivitamin drycken i magen så måste jag erkänna att jag ÄR avundjsuk på Er som inte har jobb, som har LOV nu. Det spelar ingen roll att ni inte tjänar pengar - för ni ligger iallafall fortfarande i era sängar och sover!
Var lyckliga, sov länge, sov helst bort hela dagarna - för det ska inte jag.

Tack & hej.




Postat av: sebastiae

haha men gumman ta't lugnt!! även vi som jobbar har lediga dagar och då fan är det kung!! liksom jag har idag. klockan slår strax elva och jag ligger här med datorn i sängen. sen jobbar jag hela veckan ut i ofs, men idag är king! (; :*

2010-11-02 @ 10:57:41
URL: http://basc.se



Namn:
jag är stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

dina ord:

Trackback
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
RSS 2.0_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _