LOVE

Idag ägnar jag dagens inlägg till tre vänner som jag saknar så mycket, som inte lever i min vardag.
Kommer inom en snar framtid träffa allihopa, lyckliga mig <3


Natalie är en gammal barndomsvän, vi har känt varandra sedan hon föddes (för hon är ett år yngre), hon bor i Linköping och snart kommer hon och hälsar på <3



Fanney, min BITCH, vi blev vänner under gymnasiet och vi blev bäst ihop och mesar utan varandra. Hon bor i Luleå och i slutet av månaden sätter jag mig på flyget för att hälsa på henne! <3



Timmy, ni har sett honom här förut och det kommer ni inte sluta göra heller, för detta är min själsfrände. Min älskade vän som jag skrattar med tills tårarna rinner. Han bor och pluggar i Oslo och över Nyår ska jag åka dit och fira med honom <3






Namn:
jag är stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

dina ord:

Trackback
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
RSS 2.0_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _