Isländskt film mys.

God kväll damer och herrar!
Uppdatering på sjuk fronten: Låter som en hund - alltså inte frisk än. MEN inget hindrar mig från en awesome utgång på lördag, right?

Idag slutade jag jobba alla redan klockan halv tolv, vilket var jätte skönt. For då till söta Fanney som besöker Mark tills vi tillsammans flyger upp till Luleå om en vecka!
Vi pratade skit, skrattade och åkte med hennes härliga far Axel och köpte pizza, satte oss bänkade i tv soffan alla tre och slängde på en härlig musikal, me like a lot. Det är inte ofta man får träffa Axel och när man gör det kan det bli många roliga och intressanta diskussioner. Kärlek till Fanney och hennes pappa <3

Imorgon kommer bästa Natalie, vad jag längtat!
och så bestämmer vi att jag vaknar upp frisk imorgon, okej?



Cute bild på mig, QB & Amanda från hotellet utgången för några veckor sen!



Postat av: Annie

Hihi, javisst var det gulligt :D Jag har kollat flera gånger på den :P Igår när vi gjorde den så höll vi varandra i handen och sjöng låten ihop, det var rätt romantiskt ;)

Het du var på bilden förresten!!

2010-11-19 @ 15:03:56
URL: http://hallonflikka.blogg.se/



Namn:
jag är stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

dina ord:

Trackback
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
RSS 2.0_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _