im alive!

Inatt trodde jag verkligen inte att jag skulle överleva.
Ena sekunden var jag så varm, så jag fick slänga av mig kläderna men var fortfarande genomblöt av svett. Andra sekunden frös jag som en galning. Hostade nästinitill upp mina lungor också.
kl 05.30 ringde mitt alarm och talade om att det var dags att gå upp till jobbet, min första tanke - KILL ME!

Helgen börjar närma sig och jag måste bli frisk, planer är redan spunna och det känns som det kommer bli awesome, om jag är frisk vill säga. Måste knapra mer piller.

Sitter förtillfället hos min syster och passar Vincent som förövrigt har somnat på golvet i utmattning, stackarn är också sjuk, han vet hur det känns.


Hörs senare bitches.






Namn:
jag är stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

dina ord:

Trackback
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
RSS 2.0_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _