I hate this cough!

Gaaah, har gått omkring och harklat mig samt hostat hela dagen. Det är ju inte det bästa som finns precis!
Besökte min syster och hennes fina barn en sväng efter jobbet idag iallafall. Där kurerade jag mig med lite huskurer och medicin för att inte bli mer sjuk.... tror dessvärre det kanske inte hjälper. Men håll tummarna för mig snyggingar!

Letade efter en bild att slänga upp med inlägget, något passande. Men så kom jag på: "Vem fan vill se en bild på mig när jag hostar?!"
Så det får bli något annat helt enkelt, kanske en het bild på mig och snygga Sebastian som jag träffade i sommras då min vän Timmy fyllde år. As skön kille som jag skrattade enormt mycket med!







Namn:
jag är stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

dina ord:

Trackback
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
RSS 2.0_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _