15-11-2010

God morgon!
Så var det måndag igen, varför försvinner helgerna bara sådär? eller jag kanske är ensam om att känna så...
Jag sitter iallafall här med min frukost - jordgubbs smoothie och varmt honungsvatten för min lilla hals som tar död på mig, och lyssnar på Prince.
Idag börjar jag jobba 50 % igen och börjar alltså jobba kl 11 idag, det är ju soft att man får sovmorgon. Men kanske inte när man vaknar kl 7 ändå.
Vad ska ni hitta på idag? berätta! Jag vill ju veta vad mina läsare gör.

Just nu ringde min mobil på alarm, nu skulle jag gå upp. Fan vad fail. Jag vill gå och lägga mig.

Hoppas på att inte bli sjuk nu i vckan och att det bara är halsen som stör mig, jag får ju besök till helgen! <3

Tyck nu synd om mig hela dagen.






Namn:
jag är stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

dina ord:

Trackback
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
RSS 2.0_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _