Våryra på byn

Hej alla fina!
Hoppas allt är härligt med Er, här är det iallafall bara bra.
Idag har jag, mamma & pappa varit nere på byn och varit på "våryra" som de kallar det här i min kommun, det var lite olika erbjudanden i butiker och några olika stånd och karuseller för barn, inget märvärdigt direkt. Men vi fick iallafall härligt väder, jag riktigt njöööt i solen!
Nu snart ska jag åka ner till Johanna och hälsa på, hon bakar tydligen =)

Åh just det, igårkväll så träffade jag också min underbara vän Timmy som kommit hem några dagar från Oslo, där han går på dans skola. Vi möttes halvvägs och sedan gick vi hem till honom och pratade i mängder, riktigt mysigt. Saknar att ha honom här i min vardag <3
<- Timmy med Angelica & Jennifer på min 17 års fest för ngra år sedan!

Jag var inne på systemet idag, köpte en ny sommar cider som jag tänkte smaka, tar med den ner till Johanna ^^,

Ha en fin kväll!



(tog lite kort innan jag gick och mötte upp Timmy igår)



Postat av: cammie

söt du var

2010-05-15 @ 18:19:25
URL: http://tuschaa.blogg.se/



Namn:
jag är stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

dina ord:

Trackback
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
RSS 2.0_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _