Valborg och sånt

Hej hej!
har ni haft en bra Valborg? ska ni kanske köra på fest idag? eller både igår och idag? ;)

Igår började iallafall min dag med att jag jag åkte ner till byn och mötte upp mamma, sen åkte vi vidare in mot Göteborg för att shoppa. När vi kom fram gick vi till condeco där mamma åt lunch och jag tog en mycket god latte, med ett litet skumhjärta hihi. Sen började vi vår lilla shoppingrunda, gick in och köpte lite grejer på LAGERHAUSE, letade efter helvita converse i en evighet (fick även svar av en kille i en butik att det finns typ inte kvar några helvita, till och med slut hos tillverkaren). Så jag köpte ett par vita sneakers på Din Sko sålänge, även en jeans skjorta fick jag av min mor och ett vitt nitarmband med guldiga nitar på, hett.




Senare på kvällen åkte jag iallafall upp till Susanne, där Alexandra och Tobias var, de grillade och till det bjöds det på potatisgratäng och majskolvar, gott. Vi drack och tjötade och hade jätte trevligt, sen blev det helt plötsligt lite dans och små galet, även då började jag bli lite väl rund under fötterna haha. Men vi hade iallafall svin kul, som vanligt <3

Idag har vi gäster här hemma, vi har precis ätit jätte god grillad mat. Jag är seg från igår så jag stannar hemma ikväll ^^,

Ha en jätte fin kväll, puss puss!



Postat av: Alexandra

Det var svintrevligt!

Sorry att man inte orkade vara uppe längre haha.. ;)

Kram!

2010-05-01 @ 19:19:43



Namn:
jag är stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

dina ord:

Trackback
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
RSS 2.0_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _