Update, tjejmiddag!

Hej mina vänner!
Här är jag igen, saknat mig? Nä, var väl det jag visste hehe...
Kändes nästan som jag dog en smula efter tisdagens plugg, tappade lusten för att skriva på flera dagar. Men efter att i går fått reda på att jag fick G på skiten så lyftes humöret och jag kunde glatt åka på tjej middag!

Har inte gjort så vidare värst roliga saker i veckan. Det har regnat mycket och jag gillar det inte. Lunchade med Johanna i Torsdags.
Tjejmiddagen igår var så j*vla lyckad! Det var Annies tur, och hon bjöd på en så himla smaskig laxsoppa som mina smaklökar älskade. Efter god middag och god efterrätt så var vinet vår bästa vän. Dans, och en massa skratt, så magmusklerna tränades hårt kan jag lova. Hoppas på en lika lyckad kväll nästa gång, för då är det min tur!
(några få bilder från min mobil, ska tjuva bilder från Annie när hon lägger upp)


Idag var vi alla uppe tidigt. Vi skulle åka iväg till Annie och hennes pojkväns folkhögskola, de har en speciell dag som heter "heljsöns folkhögskolas dag". Och då har eleverna olika aktiviteter, musik, tipspromenader osv. Familj & vänner var välkomna, och jag hade en så oerhört trevlig dag där. Det superfina vädret gjorde en stor del, då skolan ligger väldigt vackert vid en sjö.
Jag och Annie tände ljus i ett rum, vackert!


Ha en fin kväll, puss och kram!



Postat av: Josefin

Joho, jag tyckte det var kul att du skrev nu ;) Snygga tjejer ni är!

2010-05-22 @ 22:09:31
URL: http://josefinz.blogg.se/
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv: hihi jaa den är underbar men så jävla dyr.. 280 kr haha:( <3

2010-05-23 @ 13:25:22
URL: http://vadfanskajagheta.se



Namn:
jag är stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

dina ord:

Trackback
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
RSS 2.0_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _