tröttis!

God kväll!
Jag vet nte ens varför jag fortfarande sitter här, jag är jätte trött egentligen för det känns som det varit en lång dag idag (fastän jag försov mig imorse ;P)
Har iallafall fikat med min syster & hennes as söta älskvärda barn i skolan. Senare kom även Susanne till mig, vi åkte in till byn en sväng där hon köpte en skit fin vit plastklocka och en randig t-shirt, somrigt och fräsht! Träffade även på min söta lilla mamma på Lindex, som hade linnet i handen (som jag la upp här igår), det skulle hon köpa till mig! Blev jätte glad för det verkligen.
Sen tog jag och susanne bussen hem till henne, där vi käkade och hade en jätte trevlig eftermiddag/kväll <3

Nu ska jag bara avsluta samtalet med Annie på msn, sen blir det sängen!

XOXO


En söt LITEN vincent!






Namn:
jag är stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

dina ord:

Trackback
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
RSS 2.0_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _