this is killing me

hej!
Asså gud, jag är helt slut, kroppen vill inte vara med på allt det jag verkligen måste få gjort, det suger och jag börjar få panik.
Jag vet att jag är dum, dum som väljer fest hela helgen framför något mycket viktigare, men ibland får man. Eller?!
Jag hade iallafall myckte skoj båda dagarna och träffade mycket trevligt folk ^^,



Sitter iallafall i skolan nu, jag ger upp, åker till min syster och lånar lite mat, jag tror jag behöver det.
Sen så ska jag klara mig igenom lite träning också, ser ni en ambulans utanför Corpus i Kinna så är det antagligen jag som däckat på löpbandet...

I know you just löööve it. Kyss & nyp i stjärten...






Namn:
jag är stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

dina ord:

Trackback
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
RSS 2.0_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _