Oj!

Här var det bloggtorka, or what?!
Känns som att tiden bara flugit iväg, iallafall flugit förbi blogg.se, men det kanske blir bättre nu, kan man ju hoppas.

Jag orkar inte dra igenom allt jag hittat på de senaste dagarna då jag inte bloggat, men kan göra en kort resumé:
Lägerledar utbildningen 7-8 Maj: Intressant, trevligt, intensivt. Vad som är bestämt än så länge så ska jag jobba med en tjej lika gammal som mig vid namn Minna & en kille 25 år gammal vid namn David. Känner inte varandra sen tidigare, men det ska säkert gå bra, kändes så iallafall.
Lördag kväll 8 Maj: Var i desperat behov av att umgås med någon, något! Vara på en utbildning och dessutom tillbringa natten där med lägerledare från andra län, som tjötade hela natten lång i rummen brevid. Give me som space! Bestämde illa kvickt en dejt med Annie, raggade upp en vinare av en vän och tillbringade sedan kvällen med massa tjöt hos Annie. Kvällen avslutades dock tidigt, vi var för trötta!
Söndag: Jag och mor min passa Vanessa & Vincent medans föräldrarna tog lite ledigt och åkte in till Borås och käkade gött m.m

Skola igår, inget speciellt, hoppas verkligen jag klarar det till slutet...
Idag tog jag med mig lille Vincent hem hit, vi tog promenad i skogen och myste. Det behöver han <3

Yeehooo, skola imorgon och sen lång ledigt!!!... eller?... Nej jag måste plugga, plugga JÄVLIGT mycket för miss pauline har tagit på sig ett stort arbete in i det sista, igen.

Tack för mig!

(Lördagens outfit, nya linnet!!! ÄLSKA DET BLÅ STRECKET I MIN CAM)







Namn:
jag är stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

dina ord:

Trackback
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
RSS 2.0_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _