Helgen

Hej!
Här var det tomt, blir lätt så när man ha trevligt. Har ni haft en bra helg? Tell me.
I fredags kom iallfall min moster med familj hit, vi käkade mycket gott och det blev party ute i vår bar. Mycket skratt och dans och natten var lång!
På lördagen fick jag tvinga mig upp vid elva och jag,mamma, moster och min kusin åkte in till Göteborg. Riktigt härligt väder och det blev en superdag på stan. Jag hittade outfit till min väns student eller midsommar, inte bestämt när jag ska ha det ^^, köpte även solglasögon + ny foundation på KICKS som jag fick bra hjälp att hitta!

Tyllkjol köpt på en okänd butik i Göteborg 259 Kr
Solglasögon köpta på BIANCO 100 kr
Väldigt nöjd med denna foundation, 285 kr på KICKS + foundationborste 100 kr

Köpte även en ljusrosa body jag ska till kjolen på BIKBOKmen fick ingen bra bild på den...


Idag har vi bara tagit det lugnt här hemma, jag och mamma åkte en sväng förut, tog en glass och kaffe på mcdonalds och mötte även min syster med familj där.
Imorgon ska jag jobba!

Puss & hej snyggingar




Postat av: Josse

Jättefina grejer! :) Hoppas det inte gör något om jag köper likadana glajjer (fast annan färg), det var verkligen en snygg modell på dem! :P

2010-05-30 @ 20:54:21
URL: http://josefinz.blogg.se/
Postat av: Julia

SV: Hihi tycker du det? Ja kanske att det var lite likt.

Vilka fina grejer du har hittat, hade inte suttit fel med en shoppingtur. Själv håller jag på att rensa i garderoben... ut med det gamla, in med nåt nytt (när lönen kommer)!

2010-06-01 @ 19:28:52
URL: http://bobbb.blogg.se/



Namn:
jag är stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

dina ord:

Trackback
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
RSS 2.0_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _