gaaaaah!

Vad ska jag göra med mina naglar som delar sig nästintill hela tiden, såfort jag börjar få lite längre och inte har lack på så delar de sig och blir skit fula?!
Snälla , om någon har något tips, TELL ME!



Såhär ser alltså INTE mina naglar ut...



Postat av: katrin

köp genomskingligt stärkande nagellack. Ha på det i några veckor. det brukar bli lite bättre då. se till att det finns massa bra protien till naglarna i lacket.

2010-05-05 @ 23:40:43
URL: http://kristalll.blogg.se/
Postat av: natalie.

Jag har ju gått en kurs i det där :P Det beror på att naglarna är för torra, jag har samma problem. Köp en nagelolja så att naglarna får den fukt de behöver. Depend har :)

2010-05-06 @ 10:42:13



Namn:
jag är stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

dina ord:

Trackback
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
RSS 2.0_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _