Fika med en vän <3

Hej sockertoppar!
Hoppas ni mår lika bra och är lika pigga som mig idag? Jag har iallafall haft en riktig pang dag med humöret på topp, måste erkänna att det var ett litet tag sen jag hade en såpass bra dag, härligt, iiiiih!

Jag började iallafall dagen med en skön dusch, tog på mig nya skjortan och invigde mina nya vita vårskor(Från DinSko), kändes riktigt fräscht.

Kom till skolan och hade svenska, fick tillfälle att lämna in min Novel, som jag faktiskt blev riktigt nöjd med. Men jag tror inte jag vågar lägga ut den här, eller vill ni det?
Sen kom Johanna & Emil och vi tog en fika, sen gick vi ut i det härliga vädret en stund och åkte sedan hem till Johanna, där jag käkade mig pasta lunch haha...
Jag åkte tillbaka själv till skolan, hade matte och tog sedan bussen in til Borås där jag skulle möta min efterlängtade vän Angelica som jag inte träffat på hur länge som helst. Skit trevligt var det, vi satt och fikade på Espresso house och gick i flera butiker och snackade skit :P Vad nyttigt det är att träffa gamla vänner igen <3

Nehepp, nu ska jag gå och ta bort mitt blåa nagellack och klippa ner mina naglar, jag ska nämligen jobba imorgon (i kök för den som undrar).

Kyss och kram

Tinie Tempah - Pass Out





Postat av: Angelica

Lägg upp din novell, JAG VILL LÄSA!! :)



Jag är så sjukt glad av att det äntligen blev av att vi ses, och att det kanske t.om blir av igen redan på torsdag ;) tycker om dig! <3

2010-05-03 @ 20:15:01
Postat av: Angelica

hahaha, det tänkte jag inte på, jag ska ändra:)

2010-05-03 @ 20:16:06



Namn:
jag är stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

dina ord:

Trackback
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
RSS 2.0_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _